Resterande vecka...

...Ser ut ungefär så här:

Imorgon är det sista dagen på skolan innan lov, fan vad skönt.. Fredag blir en lugn dag, ledig från träning till matchen på lördag, spelar mot Övertorneå 12.30 på björknäs(!).. Efter matchen blir det pokerturnering för min del och efter den har jag faktiskt ingen aning om vad man ska hitta på, kan bli rätt sent så det är väl bara att vara hemma, vila sig lite.
Halva söndagen kommer bestå av bilkörning, far upp till Ammarnäs(yes yes yes!) =). Ola ska nog vara kumpan i framsätet men måste försöka få igång elen till stereon. Ja ni kan ju tänka er.. 32 mil utan radio/stereo, mardröm jaa!

HV vann, Serbien vann = Inga pengar till mig.. nåja.

Nej nu ska jag jobba lite på Lost-kikandet, är på Säsong 4, avsnitt 6 eller 7 tror jag.

Natti natti..

Pokerspel julafton i Ammarnäs.
Pokerlir julafton i Ammarnäs.

Kommentarer
Postat av: Kusin

jävla skitlir!

2009-04-03 @ 22:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0